Sex and the city, me love!

• http://www.moviezine.se/olw  <-- Tävla med du också!

• http://script.tailsweep.com/olw.jpg



Jag tävlar om att vinna Biljetter till Sex and the city på OLW chips!

Som dom lever är väll en flickas dröm. Köper dyra klänningar, skor osv.
Att bo i newyork är min dröm. Jag ska alltså bor där när jag blir stor.

Men hur somhaver, Ska jag sriva en lite motivering varför just jag ska vinna!
Och det här är alltid lika svårt. Man kan ju inte skriva "för jag är värd det"
Eller något sådär, men iaf så kommer jag alltid sitta inne och kolla på sex and the city
så det är inte så kul för det första kommer aldrig tv'n vara ledig. Men då kan jag kolla
på datorn. Haha serriöst jag kom på nu att jag har skrivit om 2'an jätte länge, kanske
4 månader sen skrev jag om att jag längtade tills filmen kom ut! Men ni vet, jag vill ha den! =D



          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0