Oops..

Jo men hej!

Jag såg att en viss liten Astrid hackat sig in på min blogg & gästbloggat lite..Fy, ;-) ae, men hon är ju som hon är lika dan't med bilddagboken, hon lägger ut en bild lite då&då. Men hursom haver han jag inte blogga i lördags ioch igår. I lördags grillade jag med Madde Anna Sanna och Frida. Riktigt kul och riktigt mysigt faktiskt. Stor brasa, ha-ha. Och igår så tog jag det bara lungt, kolla film och sådär. ;-)

Idag är jag hemma från skolan, har feber och kan typ inte andas! Jag och mammsi ska upp till vårdcentralen later. Jag kanske är allegisk mot pollen eller pälsdjur. Gillar't inte. 
           
pusss. ♥



 
bild sen i lördags.

Kommentarer
Postat av: anna ekman

älskar dig moa !

i sommar (L)

2010-05-17 @ 16:56:00
URL: http://annaekman.blogg.se/
Postat av: asseeee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WOHWOWI

2010-05-17 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0