Nu ska ja berätta lite, läs!

R.I.P lilla wera -


nu måste jag få skriva av mig lite..

Min lärare Anna, hon är världens underbaraste. Hon är verkligen speciell. Hon är inte som alla andra lärare. Hon är en sån man kan prata med om precis vad som helst. För cirka 4 månader sen blev hennes lilla dotter sjuk. hon hade fått cancer (jävla cancer) Iaf det var helt sjukt. Anna slutade då jobba hela dagarna utan hon åkte till sin dotter och var med henne på sjukhuset, det blev liksom aldrig bättre med wera. Dock när hon var på skolan var hon världens starkaste människa. Hon visade inget sorg alls. Fast innerst inne såg man hur förstörd Hon var..

Idag när jag kom till skolan Idag gick jag in i klassrummet så stog min lärare Cecilia och grät innför hela klassen och dom flesta av alla elever grät också. Jag fattade ingenting innan Cecilia sa att det hade hänt en hemsk sak. Hon började berätta att Annas dotter hade dött inatt.

Jag blev helt stel & kall i hela kroppen. Allt blev bara svart..
När jag gick ut i korridoren såg jag hur alla satt och grät & grät. Alla var helt
förstörda även fast vi inte kände Wera. Då kom alla tankar upp om hur Anna mådde.
Då kom allt. Tårarna bara rann&rann.

Den här dagen var helt sjuk. Ingen fick något gjort på lektionerna och lärarna var lika ledsna
dom..

Jag kom på sen hur snabbt allt gick. Så Förfan! Ta hand om varandra, man lever en
gång så var rädd om det som byggde upp just dig.


Wera, ha det bra. ♥




Kommentarer
Postat av: alva

Hon kommer alltid finnas i våra tankar.



Vila i kärlek Wera! ♥

2010-05-29 @ 10:47:32
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
Postat av: leyla ♥

usch, hemskt. moa jag finns alltid för dej<3

herregud rös när jag läste allt.

2010-05-30 @ 20:51:59
URL: http://leylie.blogg.se/
Postat av: vilma

jag känner wera & hennes familj, weras bror går i min klass & anna din lärare känner jag också. alla där! så tråkigt är det, men wera är guds finaste ängel! :/



2010-06-03 @ 07:51:32
URL: http://baraviilma.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja wera du finns i våra hjärtan!<3:'(

Det gick så långt att jag var tvungen att åka hem:'( jag fattar hur det är och när jag fick reda på att hon hade dött så flöga alla upp som dött i cancer! :'( här är alla som dötta och haft cancer!

Malin hade bröst cancer

wera cancer

farmors canccer hade dom fått bort men sen börgade det växa i gen :'( bajs!

och en massor av andra snälla tänk på vad moa har skrivit!!!!!!!:'(<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-06 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0