seg söndag ;)

Godmorgon sunshines !





Sovit gott? Jag fattar inte riktigt varför jag vaknar nu, vid nio tiden? Usch. Melodifestivalen var segt igår tyckte jag allt. Fatta ingenting. Men iaf, ska gå & äta lite frukost nu och sätta på en bra film. Ska kanske träffa Sanna en stund sen, Hon glömde ju sin Louis vitton väska här igår, haha! 



Juste! Jag ska pierca mig, ska tjata & tjata! Vart tycker ni isf? Jag tycker naveln är finast. Men min kompis tog det för några dagar sen och hon sa det gjorde grymt ont. Hehe, whatever. Det är värt det!







Kommentarer
Postat av: Karro

Vad använder du för solprodukter? :)<3



BRA BLOGG FÖRRESTEN!

2010-03-14 @ 10:26:58
URL: http://karolinbroman.devote.se
Postat av: Anonym

du skulle nog passa i det om den satt typ över läppen :)

2010-03-14 @ 10:32:38
Postat av: Agnes

naveln :D §

2010-03-14 @ 10:41:34
Postat av: Anna

hejj.



jag tycker du ska ta navel piercing :)<3



bra blogg!!

2010-03-14 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0