Jag älskar hamstrar, små!

Hej sunshines!
Har precis kommit hem från stan, med Ebba. Och just nu är vi hos henne. Sitter och gosar med alla hamstrar hon har, vissa är typ 5 cm långa, GUD så söta! Hehe. Jag ska få en! För hon har ju typ hamster uppfödning här hemma hos henne, kanske 20 st? Somsagt var vi på stan en sväng, köpte inget speciellt. Men min katt lär ju äta upp den lilla saken, så jag får ha den hemma hos mamma, fast där har jag ju små jobbiga bröder som lär klämma sönder den! ;)
Men jaja. Pappa kommer och hämtar mig lite senare ikväll här.
Vi hörs när jag kommer hem!
Puss.




Kommentarer
Postat av: ebba

- jjag älskar dig mest ! <3



Fett kul var det ! Du mst välja ut nån snart :D <3

Puss.

2010-03-05 @ 14:18:39
URL: http://roosaapaantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0