Ingen bra rubrik ;)

Hej!




när jag kom på bussen så satt en glad Linn och hade min telefon! Yes. Fan va glad ja blev..hahah, hon hade fått med sig den och blablabla.. Iaf såhar jag precis dushat kom hem från för en stund sen stallet. Åh vad härligt det börjar bli.. Varmt, och det är dyng skönt att rida då, snart är det t-shirt som gäller! ;)
Jag sitter och får massa sms från tim&christoffer som har kul.. Just nu har jag fått 75 st.. Och det lär komma mer.. Ohhh, så jobbiga är dom. Hihihi.. Ikväll ska jag plugga för vi har grymt mycket läxor den här veckan..

vi hörs! pusss


Hittade en gammal cam bild sen i sommras på
Ebba & mig.. Huh! 







Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my fuckala gosh.. de va tider det<3

2010-03-17 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0