i skolan.

Hej!




Detvar ett tag sen nu. Men jag hinner helt enkelt inte blogga på morgonen & i skolan har vi varit utan el i snart 2 veckor! *Suck*, fattig skola. Så jag ska kanske byta skola. Inte för att den är fattig, äcklig mat osv.. Utan för att testa något nytt, nya folk ny skola och sådär vetni ;)  Men jag har lite ångest för jag vet inte till vilken. Antingen kunskap prolympia eller ja.. Vi får se hur det blir. Men nu ska jag fortsätta med So'n vi har en godis tävling hehe, och jag kommer vinna, såklart! Proffz ;)

Ska plugga hemma hos Sanna hörs där!



Kommentarer
Postat av: Linn

vad ska du göra idag ? :)

2010-03-10 @ 07:53:37
URL: http://liinnohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0