hos ida ikväll.


Godmorgon på er!



hur mår ni? Bra hoppas jag iaf hann eller, orkade inte rättaresagt blogga igår. Jag Frida Sanna Felix och sebbe var hemma hos sebbe hela kvällen. Mysigt. Iaf så missade jag bussen vid typ ae jag vet inte. Så jag fick helt enkelt ta taxi hem till ljunga hehe.. Det brukar jag och Elin få göra när vi missar bussar, hehe. Jag satt och prata med taxi chauffören dyng mycket. Han hade varit med om mycket han, allt från misshandel till ae jag vet inte vad.. Iaf en jätte bra kväll ;)
 

snart ska jag börja fixa mig för att möta upp Ebba och fixa mina naglar på törnrosa. Sen kommer frida&ida in till stan och vi åker till sörping till  ida, vi sover där inatt. Får se vad som händer där något kul antar jag. Vi hörs senare idag!

Puss. ♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0