Angående mitt hår, osv..

Ja, nu ska jag berätta hur jag fixar mitt hår steg för steg, det är mågra
läsare som har undrat det & nu får ni svar. ♥

 


Skydd. det är viktigt innan man plattar, jag använder Tecni's. Använd inte för mycket på håret 
plattången kan nämligen gå sönder då. Spraya noga över hela håret. Somsagt inte för mycket.








        


För tillfället använder jag en annan plattång, men remington plattången är bäst & den  brukar jag annars ha. Dela upp håret i olika delar, den brukar vara enklast då. Men om håret i är speciellt tjockt är det inte nödvändigt. 









Dust it, ta inte för mycket då slits det mycket på håret. Iaf jag tar över håret och sätter upp en bulle på huvudet. Sen tuperar jag runt hela håret. häller på lite pulver, du kan tejpa för hålen om du tycker att det kommer för mycket. och sen spraya med hårspray på tuperingen, jag har TRESimés den håller längst osv. platta till håret som har varit uppstat om det inte har hållt sig platt. Sen har du en stadig volym som håller hela dagen!

Bra va? ;)



           


Kommentarer
Postat av: emma

dust it (L)

2010-03-10 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0