Blir the duck all night long hääär!

hej,

dom här senaste dagarna har varit så grymt underbara! Önskar att man hade in inbyggt kamera i ögonen. Iaf jag sitter hemma nu, varit med Sanna. Vi har åkt båt & badat! Jätte mysigt.
Alla mina lärare har varit här idag, trevligtrevligt. Dom har haft jätte mysigt säkert, hehe. ;-)
När jag kommer hem träffar jag alla mina lärare! Dom är faktiskt jätte snälla!

Det blir är kort inlägg ikväll, jag ska se på "Anna Anka söker assistent" Har ju missat lite. Hon som kom 
tvåa i det Linnea, jobbar här hos oss på Solliden. Urgullig tjej, jätte mysig!

Och jag vill bara påminna er om att det snart är sommarlov för er som glömt det!
Jag är så peppad inför grönalund! Och allt annat! Åhhh! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0