Nu har jag mycket att förklara...


Hej! ,

Okej, vad gör man när ens föräldrar har gett än utergångsförbud i 2 veckor? Ja..det var en i frågestunden som fråga om jag var en Bad girl? Ja..Tydligen är jag det, men nu är det här såkallde ''straffet'' över och nu ska jag börja blogga somvanligt! Mina läsare har blivit tjuriga på mig. Och nu sitter jag hemma hos pappa. Och i torsdag's kom jag hem ifrån trysil! Jätte härligt. Vi var där i fyra dagar, fast den långa resan är döh jobbig 8 timmar fast egentligen 7 fast om man har två bröder som är kissnödiga & hela kittet så tar det en timme mer. Men ja. dom åtta timmarna var det värt det var en jätte kul resa. Om man åker med roligt folk så blir det kul, om som tur var gjorde jag det! ;) Det är några som har frågat om svaren till frågestunen och ja? Dom kommer i nästa inlägg!

Vi hörs! puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0