Matnoja?

Hej =)


kom precis hem ifrån stan har träffat några, Sanna & Frida och jag tog en fika lite snabbt. Nu ska jag börja rensa i min  garderob.. Hur kul är det då? Nae inte ett dugg.. ;) Men jag känner att det måste göras. Det kommer att ta ett tag. Men ja.. Hur som haver. Idag var det första skol dagen. Det tar död på mig alltså. Alla prov alla läxor. Fast jag kan ju inte skita i det .. ? ;)

Jag känner att börjar sluta äta? Ja äter inget
längre ingen frukost ingen lunch. Fast jag äter
 lite men inte alls mycket. Jag dras in in Dessies
& Kissie bloggarna det handlar ju det mesta om att
 vara snygg & smal. Tips på hur man kan bli smal.
Det är nog inte bara jag som drabbas av det? Ae jag vet inte ..










Kommentarer
Postat av: Isabeell

Men du är ju jätte fin! I alla fall vad jag ser på bilderna. Jag tycker verkligen inte att du ska vara orolig för din vikt gumman =)

2010-01-12 @ 18:34:12
Postat av: lovisa

aså snälla moa..sluta inte att äta. du är smal och din kropp är perfekt! <3

2010-01-12 @ 19:00:08
URL: http://lovisaryberg.devote.se
Postat av: moa

naw. gulligt, isabell!

Nae dom flesta säger att jag inte behöver

att vara orolig.



Puss&Kram =)

2010-01-12 @ 19:45:33
URL: http://moalindquiist.blogg.se/
Postat av: moa

- lovisa...



det är it mitt fel att jag inte vill äta :oo

LOVEYOU ! <3

2010-01-12 @ 19:46:43
URL: http://moalindquiist.blogg.se/
Postat av: assa

lägg in inlägg oftareeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

2010-01-13 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0