lugg.

Tjena.

 för 2 timmar sen kanske kom jag hem ifrån backen med Ebba, vi stack till yxbacken ett tag.
Det är verkligen kul att åka, plus att vi är snyggast i backen ofc.. ;) Hehe nej nu ska jag
inte börja snacka för mycket här va, men vi var faktiskt snyggast i backen idag ;)



När vi åkte liften upp började vi prata om våran framtid och vi kom överäns med att Ebba & jag
+ våra pappor ska åka till NewYork till våren det blir ju rätt härligt, bara att pappa går med på
det nu, hehe. Jag brukar vara rätt bra på att övertala han..Det blir rätt härligt va? Ebba och jag
Ska ju faktiskt bo där så det är bara att vänja sig vid NewYork.


Nu ligger jag och kollar på film och äter lite chips. Jag börjar bli rätt trött faktiskt även fast klockan
bara är kvart i åtta. Ska äta middag snart, Jag somnar till robinsson idag känner jag, btw.Vi har ny
plasma tv. Gulligt. Juste nu kommer bilden på mig i lugg. Inte världens bästa menmen.





Hörs !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0