Dockor.

Godmorgon!


Jag vaknade kanske för en timme sen, av att mina kära katt lät..Like always. Men hur som haver ska jag snart börja göra mig iordning för pappa och jag ska åka in till stan, lämna in min mobil..Kolla på bio,och lite så, det blir mysigt ;) Sen ska jag nog åka till mamma, känns som att det var ett tag sen jag var där. Undra om jag får en ny mobil? Eller om jag måste lämna in den, eller tänk om jag får en lika dan mobil igen, nothanks. Dom går bara sönder ju, och allmänt sega bara. Frida tipsade om någon skumm lite docka som kallas '' Voodolls '' och är är magisk på något vis, man stoppar nålar i den så hittar man kärleken, blir lycklig o.s.v, jag själv tycker att det låter hel skumt men det kanske funkar? Dom är iaf sjukt gulliga!

Puss!







" VooDolls ger dig all kraft du behöver "


Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHAHAAAH gulligt. :D

2010-02-07 @ 12:33:55
URL: http://josefinlagerham.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0