mycket att berätta. Hehe

Hesjan alla! =D


mår ni bra? Jarååå. På lördag ska jag ha tävling här på bloggen! , säger inte vad ni kommer vinna & allt. Så ni kan ju kolla lite extra på lördag! Nu ska jag hoppa in i dushen, ggash vilket kul inlägg! Men jag har lite andra kul saker jag ska berätta sen, men vill ta det nu. Har ändå inget för mig mer än att prata med emmahjärat.


Imorgon har vi " Vinter idrott's dag "  Och jag gillar inte det, jag emma&ebba och massa ska åka skridsskor. ffast det är lite kul. Vi har taggat med godis & cola..Hehe, så det blir väll att sitta och äta det, Inte så mycket åkande. Tar med mig kameran så det kommer massa bilder. Vi kommer väll vackla runt där på isen. Dock kommer alla knuffa mig och kasta saker på mig så det blir väll inte så mycket med det, eller? ;)


Hela nästa vecka har vi ju Sportlov och emma & ebba ska sova  här och vi kommer spendera våra dagar på törnrosa ( spa&nageldesign)  Dag spa helt enkelt. Ska fixa mina naglar Acryl, gele, + fransk. Mysigt. Mina bästa brudar! Nu har jag inget mer att berätta faktiskt. Nu ska jag gå och dusha för andra gången! Vi hörs! puss!


Kommentarer
Postat av: micis

Jag gjorde mina nagla där. Dom är bäst:D <3

2010-02-18 @ 14:53:44
URL: http://melisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0