tja fan :D





Anna ekman
här då ska gästblogga åt sötnosen moa :')

då börjar jag då :D okej just nu sitter jag & tuggar på frysta jordgubbar & lyssnar på miley cyrus (h) jordgubbarna är jätte kalla men goda om ni ville veta .
Jag lovar vi har största chill dagen i skolan imrn så man längtar fan ;OO aja men jag & moa ska ju bli bäst på hästar & så då så vi ska hjälpa varndra med att träna upp några hästar så dte blir ju kul :D så akta er ;).

ja vad ska man skriva då ? visste ni att jag faktiskt är smart för jag upptäkte att det är äklig grädde på semlor(selma ) så känner mig lite stolt =)

men nu ska jag sluta skriva för jag suger & måste kissa hehe :)

så puss hej  alla söta blogg läsare till moas blogg §
                                                                                      



sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0