stan.

Hejsan alla gulliga läsare!

 det blev en lång dag på stan idag. Åkte in med Ebba, Emma & Linn. Sen var det bara Linn och jag. Gud alltså. Jag och Linn har inte sätt varandra på evigheter eller vi har ju sätt varandra men inte snackat om allt sådär vetni..Så det var härligt att prata av sig lite, och vi kom överäns om att vi skulle åka till Stockholm någon helg och bara shoppa lite. Det blir kul. Om vi ska bo hos min moster eller ja något annat, eller bara åka upp för dagen. Jag kom nyss hem och ska städa mitt rum om ett tag. Om jag orkar dvs ;) Men det känns ju dyng rörigt, för om mitt rum är rörigt då är mitt liv rörigt känns det som. Fast mitt liv är ändå rätt så rörigt. Haha.

Vi hörs !

aw. Min gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0