Sommar-outfit's

Godkväll!


Läsare har bett mig om att plocka ihop lite kläder till's i sommar, som ni vet att jag gjorde i ett annat inlägg för ett tag sen? Ja..Iaf nu har jag suttit pch fixat ihop lite kläder, fast bara till sommaren, blir kanske lite " kallare outfit " till vinter, vår osv, men det är ju ett tag kvar tills vinter igen! Tack och lov för det. Jag valde en ganska enkel kombenation, och varm, eftersom det ska bli det varmaste sommaren på tio år! ;)
 Så säg vad ni tycker? ,jag tål kritik! =D





Kommentarer
Postat av: emiliasvennssooon

FINT DÖH! :D

2010-02-16 @ 21:44:59
Postat av: Sandra!

jätte fint moa! verkligen!

2010-02-16 @ 21:45:33
Postat av: solbrunaelin !:)

jatte snygg klaning ! :)

2010-02-18 @ 14:56:44
Postat av: julia

jag har bikinin ;) lite nyfiken på vart du hittat peace tröjan ? :D

2010-02-23 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0