Sanna gästbloggar (:

hej alla moa's bloggläsare (:

nu är jag med moa och vi har solat och fikat , ytterst mysigt^^
 nu ska jag fixa volym på moas hår!

titta in på bloggen mycket ,för snart kommer det kanske ett videoinlägg på oss .

lite meninagr om min finaste moa :

vi träffades för typ 3 år sen ?
först pratede vi bara lite sen började vi va , jag kommer ihåg när vi låg i underkläder på din gräsmatta och spraya oss med brun utan sol ,hihi§
ja sen börja ''bråket'' mellan oss , det var nog den värsta tiden i mitt liv </3 sen började skolan och vi var förtfarande osams , sen började vi äntligen prata och blev sams , nu känns allt som allt som vanligt igen och du ska veta att du betyder sjuukt mycket för mig och jag älskar dig .
och sommaren10 kommer bli den bästa !

ni ska veta hur underbar denna tjej är! 

lots of love to her .

jag älskar dej bästavän.§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0