Måndag.

Hej,


Har ni haft en bra dag i skolan? Eller det beror ju på när ni läser detta men jag slutade för en timme sen kanske, efter att min lärare blivit dyng förbannad på danne..;) Så vi fick sluta tjugo minuter tidigare. Våran klass är ju sån. Just nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska sluta jobba & så dom kan börja dra sig emot skolan för jag har ju nämligen utveckling's samtal vid fem tiden ;) Och ikväll ska jag videoblogga. På mitt nya konto på videofy. När jag kolla runt lite där så såg jag att det stog '' lön för alla videoklipp '' Hahah..Ska jag börja tjäna pengar på min blogg också, Mjao!

Blir ingen bild nu eftersom jag inte sitter vid min dator
men ni klarar er, vi hörs efter utvecklings samtalet. :o

puss.

Kommentarer
Postat av: sanna

blev hon arg på danne för soptunnan och snöbollarna



du har finaste bloggen älskling §§

2010-02-08 @ 16:22:17
Postat av: mua

AHAHHAHAHHAHAHAH! danne är sjuk :o



dumed hjärtat §§§

2010-02-08 @ 19:35:45
URL: http://moalindquiist.blogg.se/
Postat av: SANNABANANA §

HOST har lagt av med bloggen pallar'n it mer nu (a)§§

2010-02-08 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0