klocka.

Hej!

Nu är jag iaf hemma från utvecklings samtalet! Det gick jätte bra! Hehe ;) Jag fick så mycket beröm så, mina föräldrar borde vara riktigt stolta över mig, det skulle jag vara om jag hade mig själv som dotter! Men hur som haver Satt och kolla lite på klockor. Åhhh jag älskar klockor! Det finns så mycket fina.. I alla färger och former ;) Hitta en adidas klocka dom kostade 800:- Jag säger som frida pengar ska man göra av med! ;) Det är ju gjort för det liksom! Var den inte snygg eller? ;)





Kommentarer
Postat av: clara

jätte fin!!! :D

2010-02-08 @ 20:32:53
Postat av: sussie

köp tycker jag + jätte fin blogg :)<3

2010-02-08 @ 20:33:18
Postat av: roosaapaantern

as fin var den :o §§

2010-02-08 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0