kläder inför sommar/vår!

Hej!


 Nu sitter jag här vid datorn igen och har fixat ihop lite bilder på kläderna jag tänkte köpa och insperera andra med! Converese nog de bästa som finns de passar till nästan allt! När man sitter och kollar på sommar outfits så saknar jag sommaren jätte mycket! Jag gillar inte vintern förutom julafton och så men hur somn haver tycker jag att det kan vara mysigt med snö ett litet tag, inte såhär länge! Det är ju jätte jobbigt med vinterjackor och skor och hela kittet så nej. Men här har ni bara lite kläder jag har satt ihop !
Tröjan blev lite trög hahah.. ;)




Kommentarer
Postat av: frida

Riktigt snyggt!! :D

2010-02-07 @ 12:31:24
URL: http://fridahell.devote.se
Postat av: C

´jätte bra smak har du!

riktigt modetroll! :)<3<3



JÄTTE BRA BLOGG! :D

2010-02-07 @ 12:32:30
URL: http://clarasundin.blogg.se/
Postat av: Sanna :)<3

Kan du lägga ut mer sommar-outffits? :d

2010-02-07 @ 12:33:12
URL: http://sannasvennson.blogg.se/
Postat av: rebecka

härligt att kunna blogga själv. du vet vad jag menar.

2010-02-08 @ 15:42:41
URL: http://rebecckkaa.blogg.se/
Postat av: moa

höhö nej?

2010-02-08 @ 20:35:04
Postat av: Andreas Tengvert

Jag har en blogg typ den värsta bloggen i sthlm tror jag hahaha... Ringde din kolega i dag 600kr för en klippning inte kånstigt att ni har tid å prata i telefon ;)

2012-06-14 @ 21:03:42
Postat av: Andreas tengvert

En grej till bara min polare satte up en affich av er på min vägg så till slut måste jag ju ta kontakt med dig.. Ska man se en bild av någon en månad som man inte känner de funkar inte för mig blev ju nyfiken på vem du var!... Kan vell ge dig min galna facebook som jag själv hatar om du är så fin som på bilden.. Ursäkta är så jävla översocial i bland.. De är som han i falling dawn om du sätt filmen när han går till mc donalds å vill ha den hamburgaren på bilden.. I stället får han ett risigt ligg menar man kan ju inte tro på allt i alla fall min facebook adress är andreas Tengvert . slut

2012-06-14 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0