..

Godmorgon!


Har sjukt ont i huvudet & ont i magen. Jag är hos Frida fortfarande vi har kollat på film hela morgonen, Jag ska snart dra in till stan med min kära låtsas pappa! Sen ska jag till stallet en sväng, och sen till stallet igen?! Fast då med Frida & till ett annat stall, Bränntorp. Naedå. Det är så gulligt så. Igår skulle det ju komma ett videoinlägg men Fridas internet är ju lite gulligt så det tog ju typ 1 timme & ladda upp den på videofy. Så det sket sig. Min bloggdator har ju gått sönder..Eller laddning's sladden rättare sagt. Så det ska ja köpa idag eller imorgon. Snart är ju lovet slut och jag hatar't. Men nu ska jag fixa mig!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0