..

 

Postat av: Annie.

fjortis!? Fast du är jätte söt! + att du ändrar din röst, fast ja känner inte dig! :)


Sånt härn't blir jag riktigt irriterad på, folk som inte känner mig kan komentera du ändar din röst blablabla. Och som hon själv säger i komentaren ''jag känner inte dig'' Nej, det gör du inte så därför kan du inte veta hur jag låter. Och därför var det är riktigt dum komentar & fjortis är jag inte.  Som ni kanske har sett på Fridas blogg har hon förklarat hur en fjortis är. Sönder blonderat hår, brunkräm som blir orange till sist. Jag har aldrig blonderat hår. Jag har inte orange fondation, jag har dricker inte& röker inte. Nu vet ni  ;) Och jag hoppas att du tar åt dig, du som skrev detta!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

orka ta bilden från kenzas blogg..

2010-02-12 @ 14:17:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: moa

jag orkar ta den från kissies blogg :)

2010-02-12 @ 14:48:24
URL: http://moalindquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0