..

Hej,


Jag blir faktiskt arg nu. Jag skulle lägga in ett videoinlägg och då är kameran borta, haha ojdå. Inte bra alls faktiskt ;) Men det får bli imorgon! Dvs om jag hittar kameran. Höhö. Ni vet att jag alltid velat på i NewYork, jag älskar NY. Men iaf pappa visa mig en fin liten lägenhet där som jag kunde bo i, ja tänker jag! Visst liksom det var bara pengarna som fattades, Jo men pappa vad kostar den då? 178 miljoner är startbudet! Jo men de klart bara att satsa! Haha jag blev lite beviken faktiskt..Men jag får gifta mig rikt så årnar det nog sig, vaddå 178 miljoner är väll inte mycket att begära ;) Ni får se bilder på den underbara fastighets himlen när jag kommer ut från dushen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0