..

- svaren till frågestunden!

okej nu börjar vi! ♥
vissa frågor var lite sjuka.
Så dom skiter vi i.

är du singel?

Ja, jag är singel.


äger du en dubbelsäng?

Nej, det gör jag inte. :)

har du någonsin varit i danmark?

Ja, det har jag vi brukar åka ner om sommrarna till en stuga i skåne &
då brukar vi åka över till Danmark, det är väldigt mysigt. :)


Hur mycket pengar får du i månadspeng?

Jag får ingen månadspeng, jag får mitt barnbedrag, fast det är väll som månadspeng.
 Men barnbidraget är 1000 kr & dom går fort upp hihi.. 

 
Hur mycket av den summan spenderar du på kläder?

i månaden..Hmm det beror på men kanske 600.


Sminkar du dig varenda dag?

Ja, nästan alltid. :)


Vad heter dina bästavänner?

Jag har rätt många, men mina närmaste är nog Frida, Lovisa, Ebba, Elin och Emma.


Hur gammal är du? Och när fyller du år?

Jag är 13 år. Jag fyller 14 31 augusti så glöm inte att gratta! ;)


Spelar du fotboll?

Nej, jag gjorde det förut men sluta för ett år sen kanske.


Vad har du för dator?

Jag har en compaq presario. :)



 

Vem är snygg?

Jadu, det finns många som är snygga ;)


Hur länge har du bloggat?

Jag har haft blogg rätt länge, men insetivt börja jag med i november kankse?


Vart bor du?

Jag bor i Norrköping, mer tänker jag inte avslöja
det kanske kommer någon äcklig person hem till mig. :s


Vad gör du just nu?

Just sitter jag i min säng & lyssnar på musik och skriver. :)



Gillar din kompis Ebba någon?

Hihi, ja visst är hon gullig min lilla Ebba.
Men jag säger det nog inte här. :)



Känner du Hussein?

Jaguuud ja Assa! Klart..;)



Ångrar du ngt i ditt liv? isf vad?

Ja, det är klart man ångrar alltid saker men inget jag kommer
på just. :)


Ska du börja videoblogga?

Ja..När jag känner mig redo för det..Eller ja. Man får ju alltid komentarer
om att man låter så "bitchig" och det kan jag hålla med om så..Jag vet inte riktigt.



Tog inte alla frågor men dom var likadana.
Vi hör sen! Ska plugga :o










Kommentarer
Postat av: ayyebbaa

hihihi =)

2010-02-02 @ 07:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0