Bio + resturang.

Godkväll!


Kom hem för en stund sen, har varit i stan. Förstörs var telenor stängt så jag får klara mig utan mobil ett tag till, men det funkar väll ;) Hur som haver såg pappa och jag på bio, först skulle vi se luft slåttet blabla. Men jag är ju inte 15 så..Jag gillar inte åldersgränser, vad spelar det för roll liksom? Lite våld och så..Det har väll alla sätt lite av ;) Men iaf så såg vi det regnar kötbullar, HAHA..lite kul faktiskt. Men den var lite småkul! När bion var klar råkade mamma + hela andra familjen va där så vi gick och åt på resturang ytterst mysigt! Nu ska jag se på Wallander ;) Vi hörs senare ikväll eller imorgon!

Jag önskar er en mysigt kväll! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0