Alla hjärtan's dag.

Godmorgon på er!



Igår blev det en kaoskväll, jag sov aldrig hos Frida, jag åkte hem vid 11 tiden hem. Men det gick bra iaf. Jag vaknade för en timme sen typ. Senare ska jag packa och så, sen så ska jag kanske åka till Frida. om inte hem till pappa, imorgon är det skola och jag orkar helt enkelt inte det. Men iaf så igår så åt Emma & jag på pizzerian, mysigt. Sen så gick jag till frida var där ett tag åkte frida & jag hem till mig en liten stund. Fast hon åkte direkt. Hon skulle bara bädda ner mig i sängen & säga godnat..Hehe ;) Hon är så gullig min lilla Frida. Men nu ska jag se på film & bara ta det lite lungt, medans mina bröder åker till Vildmarkshotellet och bada, och jag orkade inte följa med. Juste det är ju alla hjäratans dag idag och jag vill önska er en mysig dag med den/dom ni älskar. 

Vi hörs senare! ♥

 







Kommentarer
Postat av: Yusra♥

Eh? jag gör ju det !

2010-02-14 @ 11:19:29
URL: http://ylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0