- Hemma.

Godmorgon, Godförmiddag!

Hehe, jag är faktiskt lite trött, frida och jag gick och la oss vid tiden, euw. Jag känner mig dyng sliten när man vaknar upp med smink & allt. Idag vaknade jag av att dolt nummer ringde vid 10 tiden, trött på alla som ringer dolt jämt & ständigt. Har dom inget annat för sig eller? Mh, gud så tjirg jag låter, hehe.. ;) Naevars, jag är glad. Men nu ska vi hålla oss inom linjerna. Frida åkte för ett tag sen. Nu sitter jag och dricker cola & trycker i mig chips, åhh. Jag kommer rulla fram snart alltså..

puss.



Kommentarer
Postat av: Linn

vad ancänder du för redigerings pogramm?

2010-02-28 @ 20:59:33
URL: http://liinnohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0