i skolan, japp. Duktig flicka yes.

Hello.


Jag känner att jag älskar att blogga och jag vill inte ta en paus. Hahah! ;-)
Men jag hade liksom inga idéer. Men det löser sig faktsikt och det har det faktiskt gjort!
Idag är det valborg, och jag ska ha så jääääävla kul. Blir att grilla och sådär med brudarna
Kan det bli mer sommar? Vi sätter och på ett berg och har jätte mysigt!

Jag sitter i skolan just nu och skriver en uppsats om min blogg! Härligt. Och eftersom
min svenska lärare läser min blogg kanske inte det är så smart att jag säger att jag
bloggar i skolan menmen.. Jag är faktiskt klar med den cessan! ;-)


Ha det bra gullungar & vuxa ;-)
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0