torsdag 20.59

hej! Nu känner jag att jag har kommit igång med bloggen, och det är riktigt kul! Vi fick tilbaka våra matteprov som vi gjorde för en vecka sen, 10/17, sju fel. Inte så bra, menjag gjorde så gott jag kunde jag, matte är inte min grejj riktigt. Kanske ska göra om det ? jaja..Efter skolan drog frida & jag till stallet, som bara vi kan! Vi red ut. mysigt. höll på att ramla av..hha. Men det gick bra många om oh men. Tog bussen hem, pappa orkade inte ställa sig oh laga mat så det blev att ge sig iväg till mcdonalds drive in..det är ovanligt. iaf med pappa. smal&smärt liksom. Har nyss sätt idol oh tryckt i mig några popcorn. Och imorgon äre fredag! Gud vad veckan gått fort.. Matte engelska &biologi hela hälgen, GREAT! menmen några lunga stunder blir det väll hoppas jag. Men nu ska jag dra mig till tvn och glo på kändisdjungeln, wiiie.
pusshej.
o.f - att det blev så fel
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0