tisdag - 20.40

ny blogg, nytt liv nya tankar. Det känns bra. Det här ska vara lite seriöst, för jag älskar att blogga! Jag hoppas att mina gamla läsare drar sig hitåt. Jag ska försöka lägga in något varenda dag, om jag har en dator förstårs. Men det har jag oftast. Ikväll blir det idol  med familjen, mysigt. Skolan var rätt okej faktiskt. biologi som jag inte fatta ngt ting på, åh så har vi prov nästa vecka på det. Men det årnar sig, i think. Jag känner att jag ska vara duktig i skolan, för då kommer jag till newyork, och det vill jag mer än allt. Juste, den nionde oktober åker farfar pappa carro & jag till chicago! Gud vakul shopping shopping, härligt! sug&svälj, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0