fredag in my ♥



skola, skoljoggen 39 minuter exakt, känner mig liite stolt faktiskt.
sen gjorde vi äklig fruktsallad, jag stog och skärde granatäpple inför
hela klassen oh alla satt helt tyst oh filma, man bah åhh! tröga vänner
naejdåh, jag älskar dom mest! Men okej. fredag idag oh jag älskart
godis ikv, pocorn idol & massa mys! ohså kan man sova länge länge.
utan att pappa kommer och kittlar sönder mig för att jag ska vakna.
usch det hatar jag. Ohsen så tror jag att jag har blivit lite småkär..
hare bra, pusshej :)


Kommentarer
Postat av: alvisplutt (:

uuh, vem har mooa blivit förälskad i nu då ? :)))<33

2009-09-26 @ 19:14:33
Postat av: matilda §

Du har blivit småkär i SpiiderMann @ bdb .. ! :) <33

2009-09-27 @ 16:48:48
Postat av: älskling-

FINASTE MOA !

2009-11-06 @ 21:08:30
URL: http://feliciafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0