sweetheart, i love you.

hej, idag är det måndag och allt har varit så segt. Klockan har knappt gått. När skolan äntligen var slut så åkte jag in till stan, köpte sakerna där under, sen satte jag mig på en fik. Helt ensam, men det behövdes. Man måste få lite egen tid någon gång. Sen komm pappa upp och hämtade mig, Vi stack ut på stan igen, köpte lite saker till min kära caroline som fyller år på onsdag. Sen åkte vi hem och, Pappa hade lagat rotfrukst köttfärs. Och det tyckte inte moa om så jag fick köra på frukt dieten..Inte bra. Imorgon har vi sovmorgon och vi börjar vid halv tolv, och jag ska direkt till Mcdonalds, Och sen ska jag och min kära klass till någon brandutbildning, och jag känner redan nu hur det kommer att gå för mig.. hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0