lördag!

hej, idag vaknade jag med en arg lovisa bervid mig, hon har legat och svurit hela natten, i sömnen alltså! I flera timmar fick jag ligga och höra på hennes tjat, då jag var rätt trött i huvudet imorse! Vi fixade oss, och Åkte in till stan vid två tiden, Köpte inget speciellt, men aa, vi tog en fikade och satt där jätte länge och prata om massa saker. Sen åkte vi hem, och skulle köpa mat till pizzan som vi skulle göra och då stötte vi på sanna frida & lilla ebba. Snacka med dom ett tag sen drog vi hem, och det där med pizzan gick inget vidare så det fick bli varma mackor cola & chips, och en film! Snart kommer robin. Och vi ska väll se på film, och jag sover hos Lovisa idag igen!  Vi hörs senare ikväll! ♥







- choklad i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0