INTE OKEJ.

1. Att man ska bli tjock över vad som är gott, alltså det finns ju saker som är nyttiga som är gott, men jag menar..godis & allt, Det tar ju ett tag att gå ner i vikt, men det gtar ju 2 minuter att gå upp. Så det var det första Moa inte gillade.

2.
den röda fjortis jackan, haha. Alla precis alla har den, den är ju snygg och så. Men när jag säger den röda fjortis jackan så fattar nog alla vad jag menar, ja händerna vid brösten innstoppade i fickorna, Jag gör själv så, men det är så typiskt för ja.. PRECIS ALLA HAR DEN. och man tröttnar på att se den! 7 av 10 har den.

3. killar, kärleken. Den är så jobbig. Man blir ju alltid ledsen. Det kan vara heelt underbart, Men andra sekunden vill man inte leva. allt är så komplicerat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0