=)

Hej jag ligger och kurerar mig hemma idag, har ju ändå varit sjuk hela helgen. Jag komm ju hem hit till lilla krokek igår, härligt! Mamma hade lite presenter till mig, en louis vitton väska en ed hardy tröjja & en armani parfym, hon är ju så gullig. Dom är bruna som pepparkakor, jag vill ochså var det! Men så länge får jag köra på spray. Haha, jag har hittat ett par jätte fina converese som är vita & fodrade & sjärnan & all star är rött. Slänger ut en bild sen. Jag ska försöka fixa min blogg samt designen, amen är hon helt vrickad som inte kan det,tänker ni! men nu ska jag säga er det är jag inte. För jag tror nämligen att jag klarar det utan agnes hjälp! Annars får hon rycka ut. Alva och jag, vi är i samma situation, sjuka. Hah. Men ja kolla in hennes blogg alvagojefors.blogg.se och fråga lite frågor på hennes frågestund, gash liksom allt du någonsin har undrat om Alva göjefors, får du svar på! suvveränt, även fast ni läsare inte känner henne, men hon är en dyng snäll person med världens härligaste humor! min alva. Nu ska jag få i mig något att äta vi hörs hih. ♥


Kommentarer
Postat av: alva

moa! ♥ love u



a just de! alla kollar min blogg oh frågar på frågestunden! :)

2009-11-16 @ 12:22:56
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0