=)

hej, vaknade vid halv elva tiden & fixa iordning presnterna till pappa, hhi. jag blev jätte glad!
idag blire en slappdag, kanske ska på bio sen,javenne. vi får se, imorgon är det skola & jag orkar verkigen inte det, och vi har prov & läxor oh allt sånt därnt. På onsdag ska jag klippa mig, bara ta topparna lite, kanske färga.
& så ska jag kolla på något fint löshår på tradera, jag sitter fortfarande i pyamas fast klockan är två, gud. Men är det helg så är det. sanna & jag komm på en sak att vi ska gå oh gymma några gånger i veckan, lagra av lite fett -känns ju alltid bra, & sen så har dom öppnat en ny nagelsalong i stan så då blir dt att sitta och göra om mina fula naglar som verkligen ser förskrekliga ut, jaja..och sen ska jag köpa ny viner jacka. slänger ut lite bilder sen så får ni rösta. Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0