=)

hejhej, igen! gud jag har saknat dethär, men jag har ju haft ett uppehåll ett tag, men sen när alla bara: moa, komigen nu med din blogg, då plingade det till i huvudet, jjjustefan! bloggen. Oh nu har agnes hjälp mig med massa fint. tack! igår till idag sov jag med elin, för att en viss familj åkte till egypten utan mig, hyggligt tkr jag allt. Men jag har ju varit i chigaco  & paris, så liksom jah. Men pappa är hemma. eller mina föräldrar är skilda & det var mamma som åkte. & pappa var i fnland det var därför jag slagga  lite här. skolan idag var väll helt okej, fredag idag & jag älskar det, mys hemma, idol godis & tacoz, wii. det var varit ett ganska jobbig vecka. VI ska in till stan nu oh kolla ny mobil t elin. Jag bloggar massa mer ikv ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0