aw, ccute.

hej igen! Idag vaknade lovisa och jag vid 10 tiden. Fixade oss och åkte hem till pappa, Sen bytte vi om och så åkte lovisa carro och jag till ett stall & skulle rida, vi mocka och så! Sen hoppade jag upp på världens gulligaste! det där gör vi om lovisa! Sen åkte vi hem och sen åkte lovisa hem, Och jag duchade och pappa&carro hade beställt pizza, mums. Nu har vi precis ätit och ja? Imorgon får jag sovmorgon och vi startar på busfabriken! Alla i hela sjuan ska typ dit! Gud så kul! Nu ska jags e på river side och sen sova ! ♥
- BTW! jag älskar lovisa ryberg mest av allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG MEST MIN MOA!<3

2009-12-02 @ 18:50:20
URL: http://lovisaryberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0