- happy, like always!

hej, jag är jätte glad! Jag har precis vunnit en tävling på emmas blogg!, man vet inte riktigt vad man vinner men jag har önskat ett nitarmband! Idag så har jag tagit min spruta mot svin influensan! oh vad roligt! Jag fick panik och började och gråta. Den tönt som jag är! Men ja så äre! Efter det dramat så stack jag hem till mamma, bytte om och åktre till stallet. Och nu sitter jag här hos pappa! Och imorgon är det fredag! Och jag sla sova över med min äälskade lovisa! Sen åker vi in till stan och träffar oskar. Sen vet jag inte! Ha en fortsatt fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Hahah Grattis , få se om jag kan ornda ett nitarmband annars blire nått annat ;D<3

2009-11-26 @ 21:14:55
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0